Näkemyksiä sisältöihin

Tältä sivulta saat näkemyksiä ja vinkkejä asiantuntijabrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa.

Tutustu sisältöihin

Miten lähteä rakentamaan sisältöä ja millaisiin asioihin tulee kiinnittää huomiota, kun haluaa mitata sisällöntuotannon ja jakelun onnistumista?

Kun kohderyhmä on selvillä, helpointa on lähteä liikkeelle siitä, että miettii millaisista aiheista useimmin kysytyt kysymykset tulevat.

Kun kauan odotetut ja mahdollisesti kalliilla rahalla tuotetut sisällöt saadaan yritykselle, herää kysymys "Mitäs nyt?"

Sisältöjä tulisi tuottaa ja julkaista paitsi sopivassa syklissä, myös jollain tavalla selkeinä kokonaisuuksina. Miten tässä onnistutaan?

Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto nousevat esiin markkinoinnista ja viestinnästä keskusteltaessa. Miten ne eroavat toisistaan?

Sisältömarkkinoinnin onnistumisen arvioinnissa ei pitäisi puhua mittaamisesta, vaan mieluummin sijoitetutun pääoman tuotosta (ROI).

Asiantuntijamme analysoivat miten yleisö edesauttoi Inderesin kasvua, sekä mitä hyötyjä se toi erinomaisesti onnistuneessa pörssilistautumisessa.

Videolla puhutaan siitä, miksi asiantuntijaviestintä on tärkeää ja kuinka asiakkaita opettamalla yritys voi luoda itselleen strategista kilpailuetua. Sparraile aiheesta kanssamme.

Sisältömarkkinoinnin 4S-konsepti on kehitetty suomalaisten sisältömarkkinoinnissa onnistuneiden yritysten toiminnan pohjalta.

Miten tuottaa laadukasta videosisältöä yrityksen some- kanaviin?

Oppaasta opit kaiken tarvittavan somevideosisällön suunnittelusta toteutukseen asti!

Somevideo-opas kuva
Ota yhteyttä

Asiantuntijamedia tarjoaa Suomen parhaat palvelut erottautuvaan asiantuntijaviestintään ja tekee oman osaamisen viestimisen yrityksille helpoksi.

samuel.latvanen@asiantuntijamedia.fi
+358 50 5455 299

Täältä löydät lisää sisältöä:
Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.