Näkemyksiä sisältöihin
Tutustu sisältöihin
Miten lähteä rakentamaan sisältöä ja millaisiin asioihin tulee kiinnittää huomiota, kun haluaa mitata sisällöntuotannon ja jakelun onnistumista?
Kun kohderyhmä on selvillä, helpointa on lähteä liikkeelle siitä, että miettii millaisista aiheista useimmin kysytyt kysymykset tulevat.
Kun kauan odotetut ja mahdollisesti kalliilla rahalla tuotetut sisällöt saadaan yritykselle, herää kysymys "Mitäs nyt?"
Sisältöjä tulisi tuottaa ja julkaista paitsi sopivassa syklissä, myös jollain tavalla selkeinä kokonaisuuksina. Miten tässä onnistutaan?
Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto nousevat esiin markkinoinnista ja viestinnästä keskusteltaessa. Miten ne eroavat toisistaan?
Sisältömarkkinoinnin onnistumisen arvioinnissa ei pitäisi puhua mittaamisesta, vaan mieluummin sijoitetutun pääoman tuotosta (ROI).
Asiantuntijamme analysoivat miten yleisö edesauttoi Inderesin kasvua, sekä mitä hyötyjä se toi erinomaisesti onnistuneessa pörssilistautumisessa.
Videolla puhutaan siitä, miksi asiantuntijaviestintä on tärkeää ja kuinka asiakkaita opettamalla yritys voi luoda itselleen strategista kilpailuetua. Sparraile aiheesta kanssamme.
Sisältömarkkinoinnin 4S-konsepti on kehitetty suomalaisten sisältömarkkinoinnissa onnistuneiden yritysten toiminnan pohjalta.