Näkemyksiä sisältöihin

Tältä sivulta saat näkemyksiä ja vinkkejä asiantuntijabrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa.

Tutustu sisältöihin

Vain 10 prosenttia mahdollisista asiakkaista on valmiita heti ostamaan tai edes keskustelemaan myyjän kanssa. Miten hyödyntää loput 90 prosenttia?

Sisältöstrategia varmistaa, että asiantuntijaviestinnässä käytettävät sisällöt ajavat yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Miten sisältöstrategia luodaan?

Yksinkertaisesti sanottuna sisältömarkkinoinnin idea on tuottaa yrityksen tuotteisiin tai palveluihin liittyvää niin kiinnostavaa sisältöä, että kohderyhmän edustajat haluavat vapaaehtoisesti sitä kuluttaa.

Videolla keskustellaan siitä, millaisia työkaluja sisältöjen toimivuuden ja tehokkuuden mittaamiseen on. Videolla esitellään myös erilaisia mittaamisen tavoitteita, joiden avulla voidaan päästä alkuun …

Videolla keskustellaan asiantuntijasisältöjen puhuttelevuudesta ja asiakkaiden sitouttamisesta tuotettujen sisältöjen pariin.

Miten Matti Perkiön luoman henkilöbrändin kautta konvertoitui vuositasolla 200 000–500 000 euroa suoraan mitattavaa liikevaihtoa?

Yksi tapa rakentaa asiantuntijaviestinnän yleisö on kerätä tilaajia nettisivuilla olevalle sähköpostilistalle. Kuinka yrityksen yleisöä tulisi sitten rakentaa?

Onnistuneen sisältömarkkinoinnin voi tehdä monella tavalla riippuen sisällön kohderyhmästä ja tavoitteista. Luettelemme näistä esimerkkejä.

Miten tuottaa laadukasta videosisältöä yrityksen some- kanaviin?

Oppaasta opit kaiken tarvittavan somevideosisällön suunnittelusta toteutukseen asti!

Somevideo-opas kuva
Ota yhteyttä

Asiantuntijamedia tarjoaa Suomen parhaat palvelut erottautuvaan asiantuntijaviestintään ja tekee oman osaamisen viestimisen yrityksille helpoksi.

samuel.latvanen@asiantuntijamedia.fi
+358 50 5455 299

Täältä löydät lisää sisältöä:
Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.