Menestyksen resepti: Sisältömarkkinoinnin 4S-konsepti

Menestyksen resepti -sarjassa käsitellään sisältömarkkinoinnin onnistujia ja tärkeimpiä tekijöitä onnistumisten taustalla.

Sisältömarkkinoinnin 4S-konsepti on kehitetty suomalaisten sisältömarkkinoinnissa onnistuneiden yritysten toiminnan pohjalta. Asiantuntijamedian blogisarjassa Sisältömarkkinoinnin mestarit, käsitellään tarkemmin näitä onnistuja yrityksiä kun Menestyksen resepti -sarja puolestaan taas keskittyy analysoimaan tarkemmin näitä tekijöitä sisältömarkkinoinnissa onnistumisten takana.

Katso videolta mistä neljästä osa-alueesta (4S) koostuu onnistunut sisältömarkkinointi. Studiossa sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Samuel Latvanen ja Sami Wessman.

Aiemman Menestyksen resepti jakson löydät täältä.

Siirry Youtube kanavallemme

Jatka lukemista:

Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.