Škoda Group 

”Asiantuntijamedialla oli alusta asti selkeä näkemys toimivasta rekrytointisisällöstä. Tämän pohjalta he veivät projektia proaktiivisesti eteenpäin aina suunnittelusta valmiiseen sisältöön asti.”

Mitä tehtiin ja miksi?

Škoda Groupin tavoitteena on löytää markkinoilta parhaita osaajia työskentelemään kasvavaan yritykseen. Tavoitteena on luoda aitoa työnhakijoita puhuttelevaa videosisältöä hyödynnettäväksi someen, rekrytointi-ilmoituksiin ja verkkosivuille mahdollisimman monikäyttöisesti. Videosisältöjen avulla Škoda Groupin rekrytointi-ilmoitukset keräävät enemmän huomiota ja generoivat enemmän hakemuksia.

Käytetyt palvelut:

“Sisäisesti olemme saaneet kiitosta siitä, että nyt on sisältöä, jota voi mielellään jakaa LinkedInissä ja muissa somekanavissa.”

Johanna Keski-Petäjä,  Senior HR Specialist, Škoda Group &

Michaela Mostynova,  Marketing and Communications Specialist, Škoda Group 

Asiakkaan kommentit projektista

Asiantuntijamedialla oli alusta asti selkeä näkemys toimivasta rekrytointisisällöstä. Tämän pohjalta he veivät projektia proaktiivisesti eteenpäin aina suunnittelusta valmiiseen sisältöön asti. Itse kuvauspäivä hoidettiin mallikkaasti ja ammattimaisesti. Kaikki oli etukäteen sovittu ja Asiantuntijamedia piti ohjat käsissään.

Lopputulokseen olemme erittäin tyytyväisiä. Sisäisesti olemme saaneet kiitosta siitä, että nyt on sisältöä, jota voi mielellään jakaa LinkedInissä ja muissa somekanavissa. Toimitusprosessi sisällöille oli nopea ja itse sisällöt ovat laadukkaita, vaikka pääasiallinen käyttötarkoitus niille onkin sosiaalisessa mediassa.  

Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.