Yleisimmät ongelmat: Sisältöputki markkinoinnin työvälineenä

Yleisimmät ongelmat -sarja keskittyy sisältömarkkinoinnin ja asiantuntijaviestinnän yleisimpiin ongelmiin, joita ilmenee yritysten joka päiväisessä työskentelyssä liittyen sisällöntuotantoon ja omasta osaamisesta viestimiseen.

Tässä jaksossa käsittelemme sitä, miten myynnin tueksi suunniteltu Sisältöputki ja sisällöt toimivat myös markkinoinnin työvälineenä.

Yleisimmät ongelmat sarjan tarkoituksena on auttaa suomalaisia organisaatioita tunnistamaan ongelmat yrityksen viestinnässä ja markkinoinnissa. Sarja tarjoaa myös apua ja neuvoja näiden ongelmien selättämiseen. Istu siis alas ja kuuntele kuulostavatko nämä ongelmat tutuilta. Yleisimpiä ongelmia käsittelevät tällä kertaa sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Samuel Latvanen ja Jussi Ala-Kortesmaa.

Siirry Youtube kanavallemme

Jatka lukemista:

Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.