Yleisimmät ongelmat -sarja keskittyy sisältömarkkinoinnin ja asiantuntijaviestinnän yleisimpiin ongelmiin, joita ilmenee yritysten joka päiväisessä työskentelyssä liittyen sisällöntuottamiseen ja omasta osaamisesta viestimiseen.
Tässä jaksossa käsittelemme yleisimpiä ongelmia sen takana, miksi asiantuntijuus jää usein näkymättömäksi myyntiprosessin aikana.
Yleisimmät ongelmat sarjan tarkoituksena on auttaa suomalaisia organisaatioita tunnistamaan ongelmat yrityksen viestinnässä ja markkinoinnissa. Sarja tarjoaa myös apua ja neuvoja näiden ongelmien selättämiseen. Istu siis alas ja kuuntele kuulostavatko nämä ongelmat tutuilta. Yleisimpiä ongelmia käsittelevät tällä kertaa sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Samuel Latvanen ja Jussi Ala-Kortesmaa.