Yleisimmät ongelmat -sarja keskittyy sisältömarkkinoinnin ja asiantuntijaviestinnän yleisimpiin ongelmiin, joita ilmenee yritysten joka päiväisessä työskentelyssä liittyen sisällöntuotantoon ja omasta osaamisesta viestimiseen.
Tässä jaksossa käsitellään sitä, miksi asiantuntijuus tulisi tuoda esille myyntiprosessissa ja minkälaisia ongelmia tämän toteuttamisessa on yrityksillä?
Yleisimmät ongelmat sarjan tarkoituksena on auttaa suomalaisia organisaatioita tunnistamaan ongelmat yrityksen viestinnässä ja markkinoinnissa. Sarja tarjoaa myös apua ja neuvoja näiden ongelmien selättämiseen. Istu siis alas ja kuuntele kuulostavatko nämä ongelmat tutuilta. Yleisimpiä ongelmia käsittelevät tällä kertaa sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Samuel Latvanen ja Jussi Ala-Kortesmaa.