Sani Leino x Asiantuntijamedia | Jakso 1 | Sisältömarkkinointi

Miksi myyntiguru Sani Leino on päätynyt hyödyntämään sisältömarkkinointia ja millaisia hyötyjä hän on sen avulla saavuttanut? Muun muassa näihin kysymyksiin keskitytään kolmiosaisen sarjan ensimmäisessä jaksossa. Tämän lisäksi jaksossa keskustellaan siitä, miten sisältömarkkinointia tulisi tehdä, jotta liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen on mahdollista. Voit myös katsoa sarjan toisen jakson sisältömarkkinoinnista myynnin tukena ja kolmannen jakson asiantuntijoiden brändäämisestä.

Siirry Youtube kanavallemme

Jatka lukemista:

Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.