Ilmoittaudu tästä

Miksi osallistua tähän webinaariin?

Useilla yrityksillä on haasteena saada oma asiantuntijuus näkyväksi verkossa sekä somessa. Toisilla yrityksillä on puolestaan vaikeuksia saada mitattavia tuloksia asiantuntijabrändin markkinoinnilla.

Sani Leino ja Asiantuntijamedia pitävät näistä aiheista yhteisen webinaarin! 

Jos olet asiantuntijayrityksen päättäjä ja haluat kuulla miten markkinointihömpän keskellä asiantuntijabrändillä voi toteuttaa mitattavaa kasvua, tämä webinaari on just sulle!

25.10. kello 14:00

Kesto 45 minuuttia

Puhujat

Sani Leino

Partner, Investor

Asiantuntijamedia

Samuel Latvanen

Chief Content Strategist

Asiantuntijamedia

Mitä webinaari pitää sisällään?

AIHE 1

Digitaalisten ympäristöjen ja sisältöjen rooli tuloksenteon välineenä

AIHE 2

Asiantuntijasisällön jakelun keskeisimmät kompastuskivet ja parhaat käytännöt

AIHE 3

Organisaation eri osaajien roolit ja kannustaminen yhteisten tavoitteiden eteen

AIHE 4

Mittaus ja analytiikka – näin todennat ja seuraat tekemisen tuloksellisuutta

Tutustu ESIINTYJIIN

Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan sosiaalisen myynnin (Social Selling) pioneerina ja päivätyönään auttaa kotimaassa ja kansainvälisesti asiantuntijoita ja johtajia saamaan oman asiantuntijuuden näkyväksi verkossa. 

Vuodesta 2015 hän on valmentanut tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä ottamaan täydet hyödyt irti sosiaalisesta mediasta ja ammatillisesti. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. 

Hänet tunnetaan yhtenä #Myyntikirja ja Viiden tähden asiakaskokemus kirjailijoista ja #Myyntipodi podcastin toisena juontajana.

Samuel Latvanen on keskittynyt työssään B2B-asiantuntijafirmojen kasvun esteiden poistamiseen. 

Samuel on viimeisen parin vuoden aikana haastatellut yli 400 asiantuntijafirman päättäjää ja kartoittanut yritysten haasteita oman asiantuntijuuden esilletuomiseen ja kaupallistamiseen. 

”Harvinaisen usein nämä ongelmat liittyvät sisältöihin, niiden jakeluun ja siihen miten näistä toimenpiteistä saadaan bisneksen kannalta relevanttia dataa”.


Samuelilta löytyy tiukka näkemys erilaisten B2B -toimialojen tuloksellisen markkinoinnin toteuttamiseen.

Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella

Keskustellaan lisää tapaamisessa

Varaa maksuton 30 minuutin tapaaminen ja saat konkreettisen näkemyksen miten asiantuntijabrändiä rakennetaan someen.